2011.04.17.
21:24

Írta: petyafej

No. 14 - Leon, a proli

Az új dolgozóknak köszönhetően sikerült viszonylag nagy mennyiségű munkát másokra testálnom, aminek az lett a kellemes következménye, hogy végre volt időm proliskodni. Az időzítés teljesen jó volt, mert legalább végig élveztem a Titanic fesztiválon három remek filmet; egy norvég krimi-vígjátékot, egy francia thrillert és egy német filmdrámát, annak ellenére, hogy sajnos most főleg délutáni vetítések voltak, amikor én általában a hat évest szórakoztatom. A másik jeles eseménye a hétnek az volt, hogy az előbb említett csatolmányomat beírattuk iskolába, melynek kapcsán ismét felvetettem a drága apjának, hogy mi lenne, ha nem csak engem érne tetemes anyagi kár a gyermek szükségleteiből kifolyólag, de egyelőre terel és inkább ismét külföldre távozott. Hát hiába, az én életem sem fenékig tejfeles. (Főleg azóta, hogy nagyjából áttértem a vegán táplálkozásra, de nem akarom elkötelezni magam, mert mindig úgy éreztem, hogy azért ezt igen nehéz maradéktalanul megvalósítani kis hazánkban.)

Pénteken elzarándokoltam a munkahelyemre, ahol gyakorlatilag a slágertéma a fogyókúra volt, nemtől és kortól függetlenül, úgyhogy mindent tudok a nérázásról, a candida fogyókúráról és a turbó diétáról is, de mondjuk ettől még szerencsére elmentünk a kis büdösbe meginni "csak két sört", amiből nem tudom, hogy végül pontosan mennyi lett, de ahhoz elég volt, hogy hang nélkül végig élvezzünk valami éneklős műsort a tévében, amiben a kis kolléganő szerepelt.  Mindenesetre azt hiszem nem jutottam el a teljes képzavart okozó 8. sörig, mert nem küldtem senkinek sem smst arról, hogy mennyire szeretem és mennyire hiányzik.

Az univerzum pedig úgy tűnik nem akarja, hogy találkozzam a fiúval, aki tetszik nekem, mert eddig minden héten sikerült elkerülnünk egymást, de én nem erőltetem a dolgot, egyrészt azért, mert birka türelemmel megáldott egy jószág vagyok, másrészt meg ki vagyok én, hogy megkérdőjelezzem az univerzumot.

6 komment

Címkék: munka semmi nyál

A bejegyzés trackback címe:

https://eszemtokja.blog.hu/api/trackback/id/tr912834662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsimud · http://kicsisara2.blogspot.com/ 2011.04.17. 23:21:11

rakereshetnek, de jobb szeretnem kozvetlenul toled megtudni, hogy miert jo vegannak lenni. szoval miert jo vegan etrenden lenni?

petyafej 2011.04.17. 23:34:41

@kicsimud: Lehet, hogy nem jó semmire :-) Hát húst azt már nagyon régen nem eszem, mittudomén 4 vagy 5 éve (illetve, ha olyan helyen vagyok, ahol van friss tengeriherkentyű, akkor azt fogyasztok, de mondjuk ez van, hogy évekig nem fordul elő). Egyszerűen csak kíváncsi vagyok arra, hogy jobban érzi-e magát a szervezetem, ha egy ideig nem eszem tejtermékeket. Szóval én nem teóriákban hiszek meg tudományos magyarázatokban, hanem emberkísérleteket végzek magamon, az a biztos :-) (Megjegyzem, a japán koszttól remekül éreztem magam, az biztos, nekem valahogy bejönnek ezek a nyers ételek. Most konkrétan azt érzem például, ha megennék egy rántott sajtot, akkor felfordulnék.)

mariann49 2011.04.18. 12:04:19

Azt az etkezest en is partolnam (barhogy is hivjak), ahol nem kell semmit megsutni-fozni.
Attol meg lehet kolbasz, vagy fustolt lazac:)

petyafej 2011.04.18. 12:19:08

@mariann49: Na tessék, hát ennyire értek a húsokhoz: a kolbász nincs megfőzve? Ez nekem új :-)
Van olyan, hogy raw food diet, de nem tudom, hogy milyenek a restrikciók, pontosan. Mindenesetre régebben például nagy áfonyás-rántott camambert fogyasztó voltam, de most biztos nemet mondanék rá. Ennek örömére eszem is most egy kis epret.

mariann49 2011.04.18. 12:32:34

N@petyafej: Nyilvan nem sokat voltal disznoolesen:)
A szarazkolbasz, amire en gondolok, az csak fustolve van:)
Ez szaritva, persze:)
Tudod, mikor megtoltik a kolbaszt frissen, akkor egy reszet felfustolik, a tobbit pedig sutni szoktak, ugy, mint a vasarokon is, pl. vagy otthon tepsiben, sutoben:)
Az eper az jo!
Mindig azt gondoltam, el tudnek elni csupan gyumolcson, ha lenne eleg penzem, hogy annyit vegyek, amennyit meg tudok enni:)
Vagy lenne egy nagy kertem mindenfelevel, az meg jobb lenne, persze csak akkor, ha lenne hozza kertesz is.:)

petyafej 2011.04.18. 13:04:17

@mariann49: Ó, hát én még egy szúnyogot sem csaptam le életemben, úgyhogy nem akarom egy disznóval kezdeni :-)
Mondjuk nem tudom, hogy mennyi gyümölcs fér beléd, persze, de én öreg koromra ételben nagyon válogatós lettem, de szerintem így, hogy alig fogy nálunk hús (azért a 6 éves nem fal fel minden héten egy fél marhát), nem annyira vészes.
Én szívesen kertészkednék, ha valaki szponzorálna, egyedül locsolásban nem vagyok erős, de most például szívesebben ültetnék kint virágokat (vagy nyírnék füvet), de egyelőre egy számítógép előtt sínylődöm a kies belvárosban. Ha esetleg egy komoly szándékú szponzor is olvassa a blogomat, akkor leginkább egy pálmaháznak örülnék :-D
süti beállítások módosítása